ListMinut verbetert elke dag dankzij u: ontdek wat er nieuw is!

Het is 6 jaar geleden dat de eerste dienstaanvraag op ListMinut werd afgesloten! Degenen onder jullie die ons al enige tijd volgen, zullen wel opgemerkt hebben dat er sindsdien heel wat dingen geëvolueerd zijn, steeds met als doel u een betere service te kunnen aanbieden.

Sinds 20 maart 2019, hebben we een nieuwigheid gelanceerd op ListMinut. Het gebruik van ons platform is gebaseerd op een tariefplansysteem dat is afgestemd op de behoeften van iedereen.

Wat verandert er concreet?

Vanaf het begin, werkte ListMinut met een commissiesysteem waarbij er per uitgevoerde dienst een commissie van 20% geheven werd, 5% servicekosten op de extra uitgaven doorgevoerd werd en voor betalingen via bankoverschrijving of bancontact er eveneens € 5 transactiekosten in rekening werd gebracht.
Al deze kosten zijn nu verleden tijd!

VOOR ONZE KLANTEN
We zijn overgestapt naar een formule van subswitch_blog-nlverschillende tariefplannen: u moet dus helemaal geen commissie meer betalen. Een maandelijks of jaarlijkse betaling geeft u onbeperkte toegang tot onze database van 9.000 dienstverleners, de grootste van België! 👌 Met een jaarlijks tariefplan, vraagt u zoveel diensten aan dat u maar wil op ons platform voor slechts € 7,49/maand. De diensten zijn verzekerend en aangegeven. Met andere woorden, trakteer jezelf op rust voor een jaar lang! 😎 Aan degenen onder jullie die ons platform slechts sporadisch wensen te gebruiken, bieden we de mogelijkheid van een maandelijks tariefplan aan voor € 14,99/maand. De verlenging kan op elk moment stopgezet worden.

VOOR ONZE DIENSTVERLENERS
We rekenen servicekosten aan op het totale bedrag van uw dienstuitvoeringen. Het dekt de verzekeringskosten en de transactiekosten.
Afhankelijk van uw ervaringsniveau variëren de servicekosten tussen de 3 en 5%. Hoe meer u werkt via ListMinut, hoe voordeliger het wordt voor u. 👍🏼

Waarom deze verandering?

Eenvoudigweg omdat onze hypothese dat het de ListMinut-gemeenschap alleen maar ten goede zou komen, door jullie bevestigd werd op verschillende vlakken!

      1. Onze missie bij ListMinut is om uw dagelijks leven te vereenvoudigen, uw vertrouwde partner te zijn voor alle kleine diensten die u nodig heeft. Daarom bieden wij u nu een formule aan dat u onbeperkt toegang biedt tot onze database van dienstverleners. We willen dat het aanvragen van meer diensten op ListMinut, u niet meer kost.
      2. Met het commissiesysteem was het zo dat hoe meer u gebruik maakte van ListMinut, hoe minder voordeliger het werd om via het platform te werken. Het omzeilen van het platform leidde tot zwartwerksituaties waarbij uiteindelijk iedereen verliest. Met het tariefplan, betaalt u een vaste prijs en kan u beroep doen op 1, 10 of zelfs 100 dienstverleners voor diensten die steeds aangegeven en verzekerd zijn.
      3. Uit de testfase is gebleken dat een aanvraag binnen het tariefplansysteem meer voorstellen van dienstverleners ontvangt tegen lagere prijzen. Dit aangezien er geen 20% commissie meer geheven wordt. Meer voorstellen van de dienstverleners betekent een grotere kans voor onze klanten om de juiste dienstverlener te vinden. Er zijn meer diensten uitgevoerd en geëvalueerd wat resulteert in een groter vertrouwen voor iedereen.
      4. De kans om toegewezen te worden voor een dienst verhoogt eveneens voor onze dienstverleners doordat ze een lagere prijs kunnen voorstellen en tegelijkertijd hetzelfde bedrag voor de uitvoering ontvangen. Hoe meer men via ListMinut werkt, hoe hoger het ervaringsniveau en hoe lager de servicekosten zijn voor hen.
      5. De implementatie van deze verandering is eveneens doorgevoerd zodat ListMinut op lang termijn kan blijven groeien en u zo een kwaliteitsvolle service, in voortdurend verbetering, kan garanderen voor de komende jaren.

 

Een oplossing, getest en overgenomen door onze klanten!

Dergelijke verandering zouden we uiteraard niet zomaar doorvoeren als de vraag ervoor niet van u, van onze gebruikers, zou zijn gekomen en zonder de validatie dat deze verandering weldegelijk aan uw vraag voldoet.

In september 2018, zijn we gestart met een testfase. Aan een aantal van onze klanten hebben we gevraagd om een tariefplan te kiezen in plaats van commissie te betalen per dienst op het platform.
900 personen namen deel aan deze test waaruit de volgende conclusies zijn voortgekomen:

  • Klanten met een tariefplan ontvangen gemiddeld 24% meer voorstellen.
  • Een ListMinut-klant betaalt gemiddeld € 18,91 commissie per aanvraag. Een jaarlijks tariefplan van € 7,49/maand is dus al erg snel voordeliger. En voor onze klanten die sporadisch beroep wensen te doen op ListMinut, is het maandelijks tariefplan (€ 14,99/maand) eveneens voordeliger.
  • 89% van onze klanten die het tariefplan getest hebben, geven aan tevreden te zijn met het nieuwe systeem.

De test heeft ons de bevestiging gegeven dat deze oplossing aan jullie vraag voldoet en daarom zijn we dan ook overgeschakeld op het systeem van een tariefplan. Uw mening was van cruciaal belang voor ons om u een oplossing te kunnen aanbieden die aan uw vraag voldoet! 😍

Heeft u vragen of wenst u graag uw mening met ons te delen, aarzel zeker niet om ons te contacteren: contact@listminut.com

Jonathan, Christophe, Sébastien, Alison, Phil, Nicolas, Lien, Elisabeth Sébastien en Géraldine

Répondre

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Photo Google

Vous commentez à l'aide de votre compte Google. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s